Tuesday, August 27, 2019


Ω Φ Ε Λ Ι Μ Α 
ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΥΝΟΥΧΟΥΣ! 
ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ άρθρο περί των ευνούχων! Για το οποίο ποτέ δεν μου πέρασε ιδέα του τι έχει προετοιμάσει ο Θεός για αυτούς. Ο αδελφός που το συνέγραψε και επικαλείται μάλιστα την αποκάλυψη του Κυρίου πάνω στο θέμα, υπήρξε και ο ίδιος κάτι ανάλογο μέσα στους ΛΟΑΤΚΙ της Αμερικής και επομένως γνωρίζει πολύ καλά τι έγραψε, ώστε να εννοήσουμε κι εμείς οι απέξω την σταδιακή, αλλά ουσιαστική αποκάλυψη που είχε από τον Θεό για τους βασανισμένους ανθρώπους αυτούς. Ευχαριστούμε τον Κύριό μας για όλα αυτά που μας δίνουν τροφή, για βαθιές σκέψεις και αποκαλύψεις που ποτέ τους δεν πέρασαν από το μυαλό μας. Ευχαριστώ εκ βαθέων επίσης τον αδ. Σπύρο Καραλή για την προβολή του θέματος που προσωπικά αγνοούσα παντελώς σαν θέμα της Βίβλου.
ΑΝΔΡΕΑΣ ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ (27 Αυγ.. 2019)
ΤΟ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ ΚΕΙΜΕΝΟ EΔΩ: 

ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ:
Προφητικός λόγος: Οι ευνούχοι που παγιδεύτηκαν στην κοινότητα ΛΟΑΤΚΙ θα γκρεμίσουν την Ιεζάβελ. Διαφυλικοί που πίστεψαν στον Ιησού Χριστό, και πώς ο Κύριος τώρα τους χρησιμοποιεί, για να ελευθερώνονται από τα ψέματα του Σατανά πολλοί όμοιοί τους.
Ένα καταπληκτικό άρθρο που συστήνω θερμά σε όλους να το διαβάσετε.
"4 Επειδή, έτσι λέει ο Κύριος: Στους ευνούχους, όσοι τηρούν τα σάββατά μου, και διαλέγουν εκείνα που μου αρέσουν, και κρατούν τη διαθήκη μου, 5 σ' αυτούς, μάλιστα, θα δώσω μέσα στον οίκο μου, και μέσα στα τείχη μου, τόπο και όνομα καλύτερο από τους γιους και τις θυγατέρες· σ' αυτούς θα δώσω αιώνιο όνομα, που δεν θα εκλείψει" (Ησαϊας 56:4-5).
"12 Γιατί είναι ευνούχοι που από [την] κοιλιά της μητέρας [τους] γεννήθηκαν έτσι, και είναι ευνούχοι που ευνουχίστηκαν από τους ανθρώπους, και είναι ευνούχοι που ευνούχισαν [τους] εαυτούς τους για τη βασιλεία των ουρανών. Σ’ όποιον δύναται να χωρά [ο λόγος], ας χωρά». (Ματθαίος 19:12).
***
ΟΙ ΕΥΝΟΥΧΟΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΓΙΔΕΥΜΕΝΟΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΛΟΑΤΚΙ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΘΑ ΓΚΡΕΜΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΙΕΖΑΒΕΛ
Την άνοιξη του 2017 ο Κύριος -την ώρα που μελετούσα τον Λόγο Του - άρχισε να μου επισημαίνει τους ευνούχους. Θα συναντούσα τότε εδάφια όπως το Ησαϊας 56:4: «Διότι ούτω λέγει Κύριος· εις τους ευνούχους, όσοι φυλάττουσι τα σάββατά μου και εκλέγουσι τα αρέσκοντα εις εμέ και κρατούσι την διαθήκην μου, εις αυτούς μάλιστα θέλω δώσει εν τω οίκω μου και εντός των τειχών μου τόπον και όνομα καλήτερον παρά των υιών και των θυγατέρων· εις αυτούς θέλω δώσει όνομα αιώνιον, το οποίον δεν θέλει εκλείψει». Αυτοί ήταν λόγοι του Κυρίου και ήξερα ότι οι λόγοι Του ποτέ δεν λαθεύουν.
Καθώς συνέχισα την έρευνά μου επάνω στους ευνούχους διαπίστωσα ότι και ο ίδιος ο Ιησούς είχε μιλήσει για αυτό το θέμα: «Διότι είναι ευνούχοι, οίτινες εκ κοιλίας μητρός εγεννήθησαν ούτω, και είναι ευνούχοι, οίτινες ευνουχίσθησαν υπό των ανθρώπων, και είναι ευνούχοι, οίτινες ευνούχισαν εαυτούς διά την βασιλείαν των ουρανών. Όστις δύναται να δεχθή τούτο, ας δεχθή» (Ματθαίος 19: 12).
Είχα μείνει έκπληκτος με όσα διάβαζα και θέλοντας να μάθω ποιοι ακριβώς ήτανε αυτοί οι ευνούχοι, (οίτινες εκ κοιλίας μητρός εγεννήθησαν ούτω) ξεκίνησα να εκζητάω τον Κύριο πάνω σε αυτό το θέμα. Και Εκείνος μου έδειξε τι ακριβώς σήμαινε αυτό.
Ο Κύριος μου είπε μέσα στη καρδιά μου ότι οι ευνούχοι που γεννήθηκαν έτσι ήταν εκείνοι που έχουν ξεχωριστεί από τον Θεό εκ κοιλίας μητρός για να υπηρετήσουν τον Θεό. Υπάρχουν για να διακονούν διαρκώς την καρδιά Του κι Εκείνος κάνει το ίδιο για αυτούς. Έχουν ξεχωριστεί για να μην αγγιχτούν από άλλους ανθρώπους. Δεν έχουν δημιουργηθεί για τον γάμο και την τυπική οικογενειακή ζωή.
Μετά ο Κύριος μοιράστηκε μαζί μου την αποκάλυψη για το που βρίσκονται αυτοί οι άνθρωποι σήμερα. Ο Κύριος μου μίλησε πάλι λέγοντας: «Πολλοί ευνούχοι είναι σήμερα παγιδευμένοι μέσα στην ΛΟΑΤΚΙ (λεσβίες, ομοφυλόφιλοι, αμφισεξουαλικοί, τρανς, κουήρ) κοινότητα». Μου έδειξε ότι δεν είναι όλοι μέσα στην ΛΟΑΤΚΙ κοινότητα γεννημένοι ευνούχοι, αλλά ότι πολλοί ευνούχοι είναι παγιδευμένοι μέσα σε αυτό το τρόπο ζωής, κάτω από την εξαπάτηση του εχθρού. Δεν μπορούσα να το πιστέψω. Αυτή η αρχαία κατηγορία ανθρώπων, για τους οποίους ο Κύριος μίλησε διάμεσου του Λόγου Του και τώρα, ακόμα στις μέρες μας, βρίσκονται ανάμεσά μας. Όμως είναι κρυμμένοι.
Μια μέρα στο ταμείο μου, όπου περνούσα χρόνο με τον Κύριο, με κατεύθυνε πίσω στο βιβλίο Βασιλέων Β΄. Ακριβώς στο σημείο που είχα σταματήσει τη μελέτη μου, υπήρχε ο τίτλος: «Η Ιεζάβελ σκοτώνεται». Δεν το πίστευα - καθώς εντρυφούσα μέσα σε αυτή την ιστορία - ότι ο Κύριος μου φανέρωνε όλο και περισσότερα. Καθώς διάβαζα, ο Κύριος μου έδειχνε ότι δεν ήταν ο Ηλίας που κατέβαλε την Ιεζάβελ, δεν ήταν καν ο Ιηού, ήταν οι ευνούχοι. «Ο δε (ο Ιηού) υψώσας το πρόσωπον αυτού προς το παράθυρον, είπε, Τις είναι μετ' εμού; τις; Και έκυψαν προς αυτόν δύο τρεις ευνούχοι. Και είπε, Ρίψατε αυτήν κάτω. Και έρριψαν αυτήν κάτω, και ερραντίσθη εκ του αίματος αυτής προς τον τοίχον και προς τους ίππους· και κατεπάτησεν αυτήν» (Βασιλέων Β΄9: 32,33). Οι ευνούχοι ήταν εκείνοι που πέταξαν την Ιεζάβελ κάτω. Και οι ευνούχοι ήταν εκείνοι που βοήθησαν ώστε να εκπληρωθεί η προφητεία του Ηλία για το τι θα συμβεί τελικά στην Ιεζάβελ.
Κατάλαβα ότι ο Κύριος μου έλεγε ότι αυτοί οι άνθρωποι, παγιδευμένοι μαζί της και κάτω από αυτή την ηγεμονία, ήταν ακριβώς το κλειδί για την ανατροπή της Ιεζάβελ. Οι συγκεκριμένοι ευνούχοι ήταν ακριβώς αυτοί, που ήταν κάτω από την εξουσία της Ιεζάβελ κάθε ημέρα. Ήταν οι άνθρωποι που ήταν οι πιο κοντινοί της. Αυτοί που έβλεπαν καθημερινά την σεξουαλική της ανηθικότητα και διαστροφή και τη λατρεία της στον Βάαλ και ζούσαν στο παλάτι της, απευθείας δεμένοι κάτω από την εξουσία της. Όταν όμως τους δόθηκε η επιλογή να ελευθερωθούν από αυτήν, επέλεξαν να την ανατρέψουν και να απελευθερωθούν από τα δεσμά της. Ο Κύριος άρχισε να μου φανερώνει ότι αυτοί οι παγιδευμένοι ευνούχοι ήταν ακριβώς το κλειδί για την ανατροπή της ηγεμονίας της Ιεζάβελ.
Μήνες πέρασαν και μετά κάτι άλλο συνέβη σχετικό με αυτή την ιστορία. Ο Τζόναθαν Καν ήταν σε ένα τηλεοπτικό σόου, μιλώντας για τον πρόεδρο Τράμπ. Και ο Καν δήλωνε ότι ο πρόεδρος Τραμπ έχει ένα χρίσμα από τον Κύριο, ακριβώς σαν αυτό που είχε ο Ιηού. Τότε όλα άρχιζαν να αποκτούν ακόμα πιο πολύ νόημα. Ο Κύριος μου θύμισε την Ιεζάβελ και τους ευνούχους. ΟΙ ευνούχοι δεν θα μπορούσαν να πετάξουν κάτω την Ιεζάβελ και να εκπληρώσουν τη προφητεία του Ηλία αν ο Κύριος δεν το είχε οδηγήσει. Και ήταν εκείνη η κατάλληλη στιγμή για τους αληθινούς ευνούχους, ώστε να ελευθερωθούν από τα δεσμά και να ανατρέψουν την Ιεζάβελ, γιατί εκείνη τη στιγμή το χρίσμα του Ιηού είχε αποδεσμευτεί.
Στην δική μου προσωπική ζωή είχα παγιδευτεί μέσα στην ομοφυλοφιλική και αργότερα μέσα στην τρανσεξουαλική ταυτότητα. Μάλιστα είχα διαγνωστεί από την ιατρική κοινότητα με δυσφορία φύλου. Μετά τη συνάντησή μου με τον Θεό, τα άφησα όλα πίσω, συμπεριλαμβανομένης της παλιάς μου ταυτότητας (σαν Σκάρλετ), για να ακολουθήσω τον Ιησού Χριστό. Και μόλις σώθηκα, ο Κύριος έβαλε στη καρδιά μου να μοιραστώ με άλλους την ομολογία μου και να οδηγήσω και άλλους στον Χριστό Ιησού. Και μου έδωσε φοβερές ευκαιρίες πάνω σε αυτό.
Καθώς ήμουν κάποια στιγμή στην Ουάσιγκτον και μοιραζόμουν εκεί την ομολογία μου, μου ήρθε η ιδέα να ξεκινήσω τις Πορείες Ελευθερίας, όπου πολλοί θα μαζεύονταν για να μοιραστούν ομολογίες για το πώς άφησαν την ΛΟΑΤΚΙ κοινότητα και τις ζωές τους μέσα σε αυτήν, για να ακολουθήσουν τον Ιησού Χριστό. Και μετά τις ομολογίες θα ήθελα να κάνουν δημόσια πορεία μέσα στους δρόμους της κάθε πόλης όπου θα βρισκόμασταν. Ο Θεός των Γραφών μου έδωσε σχετικά με αυτό ένα εδάφιο, το Κολοσσαείς 2:15: «και απογυμνώσας τας αρχάς και τας εξουσίας, παρεδειγμάτισε παρρησία, θριαμβεύσας κατ' αυτών επ' αυτού».
Το 2018 είχαμε την πρώτη Πορεία Ελευθερίας και από τότε συνέχισα να βλέπω όλο αυτό το έργο να μεγαλώνει. Άνθρωποι από όλη τη χώρα ενωνόντουσαν - κάτω από τη δύναμη του Ιησού - έχοντας ελευθερωθεί από τις ψευδείς σεξουαλικές ταυτότητες που είχαν πριν. Η διακονία μου - αλλά και πολλές άλλες – βλέπουν συνεχώς ανθρώπους να εγκαταλείπουν αυτόν τον τρόπο ζωής και να διακηρύττουν δημόσια τον Ιησού. Και ο λόγος που αυτό γίνεται όλο και περισσότερο αυτή την εποχή, είναι γιατί το χρίσμα του Ιηού έχει αποδεσμευτεί, και πολλοί ακόμα είναι έτοιμοι να απελευθερωθούν από αυτό το πνεύμα της Ιεζάβελ, από αυτήν την ηγεμονία που έχει απλωθεί πάνω στις ΗΠΑ. Και αυτή η σατανική δύναμη θα εξασθενεί και θα εξασθενεί όλο και περισσότερο καθώς οι ευνούχοι - που ο Θεός κάλεσε εκ κοιλίας μητρός - θα απελευθερώνονται.
Το παράδειγμα αυτό για τις μέρες μας - της ιστορίας της Ιεζάβελ και των ευνούχων - πρόκειται να συμβεί ακριβώς μπροστά στα μάτια μας. Σας ζητώ να έρθετε σε συμφωνία μαζί μου - αυτή τη στιγμή - και να κάνουμε την προσευχή πως εκείνοι που έχουν γεννηθεί με μια καρδιά ευνούχου θα απελευθερωθούν από την Ιεζάβελ, στο όνομα του Ιησού Χριστού, γιατί τώρα είναι η ώρα.
Εγερθείτε ευνούχοι σύμφωνα με τον προορισμό σας, φτιαγμένο για εσάς, πριν ακόμα γίνουν τα θεμέλια της γης. Είστε εδώ πάνω στη γη, τώρα ακριβώς, για μια στιγμή σαν και αυτή.
_________________________________________
Ο Jeffrey McCall είναι ο ιδρυτής της διακονίας: For Such a Time Ministry (Διακονία για μια στιγμή σαν και αυτή) και ιδρυτής της Πορείας Ελευθερίας.


No comments: